in

Telenor Magyarország ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség

Telenor Magyarország ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség!

Telenor Magyarország második legnagyobb mobilszolgáltatója a hálózatán indított hanghívások száma alapján.

A Telenor Magyarország céget 2018 júliusában vásárolta meg a norvég anyavállalattól a 2021. márciusban balesetben elhunyt cseh milliárdos, Petr Kellner befektetői csoportja.

A Telenor Magyarország 2022. januárjában bejelentette, hogy a Telenor Magyarország Zrt. cégnév 2022. március 1-jétől Yettel Magyarország Zrt.-re, míg a cég által Magyarországon használt márkanév 2022. március 1-jétől Telenorról Yettelre változik. Bejelentették azt is, hogy a Yettel márkanév magyarországi bevezetése már korábban, 2022. január 27-én megkezdődött. 

 A cseh PPF Csoport 75%-os és az Antenna Hungária 25%-os tulajdonában álló cég 1994-ben lépett a magyar piacra, ahol 2009-ben 29,4%-os, 2018 decemberében 28%-os piaci részesedéssel rendelkezett.

A Telenor 125 ország 306 mobilszolgáltatójával áll roaming-kapcsolatban. Körzethívószáma: 20.

  • Előfizetőinek száma: 3,6 millió fő
  • Árbevétel: 230,0 milliárd Ft (2013)
  • EBITDA: 73,4 milliárd forint (2009)
  • Tőkeberuházások: 12,9 milliárd Ft (2009)
  • Dolgozók létszáma- átlagos statisztikai létszám: 1214 (2009)
  • Saját tulajdonú értékesítési pont és ügyfélszolgálat: 6 darab

A Pannon GSM 1993 decemberében jelentette be, hogy a magyarországi rádiótelefon-koncesszió egyik birtokosaként 1994 elején elindítja a kereskedelmi mobilszolgáltatást. A céget az Antenna Hungária, a Mol, a Videoton és a Wallis Holding, a dán, a finn, a holland és a norvég állami telefontársaság alapította közösen. Később a tulajdonosok fokozatosan szálltak ki a cégből, a norvég cég, a Telenor pedig 100 százalékra növelte tulajdonrészét a társaságban.

Az addigi, elsősorban üzleti előfizetőket elérő ügyfélkört kiterjesztve, 2001-ben a feltöltőkártyás szolgáltatást kínáló BEE márkanév bevezetésével igyekezett a cég a fiatalabb korosztályokat is megszólítani, az ezredforduló körül még mindössze 40%-os telítettségű mobil előfizetői piacon. Ezt 2003-ban váltotta a Djuice márkanév olcsóbb tarifarendszere (amely már MMS küldésre és a GPRS alapú internet használathoz is elérhető áron kínált lehetőséget), aminek értékesítését 2014-ben szüntette be a Telenor.

A Pannon GSM cég 2003-ban került teljes egészében a norvég Telenor tulajdonába. 2006 februárja óta a kék Telenor-logót használta arculatában. 2010. május 18-án a cégnév Pannon GSM Távközlési Zrt.-ről Telenor Magyarország Zrt.-re változott, ezzel a cég felvette a Telenor márkaidentitást. A névváltozás a cégnév mellett a márkanevet is érintette, így valamennyi márkával kapcsolatos tárgyon (logók, SIM-kártyák, szórólapok, brosúrák, értékesítési pontok stb.) a Telenor név szerepel, és az ügyfelek számlái ettől kezdődően a Telenortól érkeznek, a hívószámok (+36 20) azonban változatlanok maradnak.

2018. július 31-ig a Telenor Magyarország tulajdonosa a norvég Telenor Csoport volt. Az eljáró hatóságok jóváhagyását követően 2018. augusztus 1-jével lezárult a Telenor Csoport kelet-európai – magyarországi, bulgáriai, montenegrói és szerbiai – üzletágának eladása a PPF Csoport számára.

Vezérigazgatója 2016-tól Alexandra Reich volt, akinek 2018. augusztus 1-jével Jan Hanuš vette át a helyét. 2021. januártól Peter Gažík a Telenor Magyarország vezérigazgatója.

2019. október 31-én bejelentették, hogy az állami tulajdonban álló Antenna Hungária 25%-os részesedést vásárol a PPF-től. 2019-ben piaci részesedése 27-28% körül alakult.

Telenor Magyarország ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség!

The post Telenor Magyarország ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség appeared first on Retromuzsika.hu.

Eon ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség

Brazil tagállam – válasz rejtvényhez