in

Reklámtorta: Márkázott szórakoztatás, azaz termékelhelyezés a műsorokban

PLAY VIDEO:
Reklámtorta: Márkázott szórakoztatás, azaz termékelhelyezés a műsorokban

A márkaelhelyezés jelentős kreatív tevékenységet kíván, hiszen meg kell találni azt a vékony mezsgyét, hogy a műsorban megjelenő márka ne legyen zavaró, tolakodó, ugyanakkor tudjon a megfelelő közegben érvényesülni. A márkaelhelyezés lehetőségeiről, céljáról és megítéléséről Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési igazgatója és Szerényi Szabolcs, a Kreatív magazin szerkesztője beszélt.

Kattints ide a teljes cikkért!

: http://tv2.hu/musoraink/mokka/176667_reklamtorta_markazott_szorakoztatas_azaz_termekelhelyezes_a_musorokban.html

Lehet, hogy Uma Thurman nem terhes, de akkor nagyon bevacsorázott

Így néznek ki most az idén húszéves Spinédzserek szereplői