Nagy divatja van a névre szóló termékek gyártásának, a Nutella azonban csúnyán felsült az egyik marketingprogramjával. Van Ausztráliában egy programja a Nutellának. Az a lényege, hogy a vásárlók kérhetik a cégtől, hogy saját nevükkel ellátott üvegeket gyártson nekik. Nyilvánvaló marketingfogás az egész, hiszen ki ne örülne annak, ha meglátná a nevével fémjelzett nyalánkságot az asztalon.
Ezekkel az akciókkal azonban nem csak sokat lehet szakítani, de szépen fel is lehet velük sülni. A Nutellával pontosan ez esett meg. Történt ugyanis, hogy egy nagynéni kedveskedni szeretett volna unokahúgának, az 5 éves Isis-nek. Igen, a legnagyobb baj éppen ez volt. A kislányt ugyanis úgy hívják, hogy Isis. Akárcsak a terrorszervezetet.
A szülei akárhogyan érveltek és védekeztek, hogy amikor a kislány született, még nem is hallottak az Iszlám Államról, és hogy egyébként is az egyiptomi Istenről, Íziszről kapta gyermekük a nevét, a Nutellát ez nem hatotta meg, és nem volt hajlandó legyártani az egyéni címkézésű üvegeket.
Isis anyukája most úgy érzi, besározták a lánya nevét, míg a cég azzal védekezik, hogy azért nem tehettek eleget a kérésnek, mert sokan félreértették volna a címkét. Ezt követően az egész akciójuk kudarcba fulladt, ugyanis a kampánynak része volt az is, hogy online lehetett saját feliratokat írni az üvegre.
És ahogy az lenni szokott, jöttek a trollok, akik kiélve kreativitásukat nyomdafestéket nem tűrő szavakat tüntettek fel a Nutellán. Meg is szüntette a cég a programot.
A teljes tartalomért Klikk ide…