in

GLS panasz – így tudsz bejelentést tenni

GLS panaszt bejelenteni tudsz online űrlapon, e-mailben, telefonon, sőt bizonyos esetekben a CsomagPonton is. Érdemes minden adatot (csomagszám, dátum, fotók, levelezés) előkészíteni, mert a vizsgálatnál erre fognak támaszkodni.

1. GLS panasz benyújtása – hivatalos csatornák

  • Online panasz űrlap: a GLS „Reklamáció, panaszbejelentés” oldalán témánként (elveszett csomag, sérülés, utánvét stb.) külön űrlap érhető el.

  • Ügyfélpanasz felület: külön online form áll rendelkezésre részletes panasz rögzítésére (ügyfélnév, csomagszám, panasz leírása).

  • CsomagPontra vonatkozó panasz: ha a GLS CsomagPont szolgáltatásával van gond, a helyszínen található „Vásárlók könyvébe” kell beírni, ezt az üzemeltető intézi.

2. GLS ügyfélszolgálat elérhetősége panasz esetén

  • Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat: munkanapokon 7:00–20:00 között elérhető telefonon és e-mailben.

  • Telefonszám: +36 29 886 700 vagy +36 20 890 0660 (nem emelt díjas), e‑mail: info@gls-hungary.com.

  • Kárügyintézés, utánvét, szerződött partnerek részére külön címek és telefonszámok vannak (pl. karugyintezes@gls-hungary.com).

3. Határidők, vizsgálat, továbblépés

  • Általános, írásbeli panaszt a GLS a panasz beérkezésétől számított 30 napon belül köteles kivizsgálni és válaszolni.

  • Kártérítési igény (sérült, elveszett csomag) bejelentését jellemzően a kézbesítést követő 3 munkanapon belül kell megtenni a szolgáltató felé.

  • Ha a GLS-szel nem sikerül rendezni az ügyet, fordulhatsz fogyasztóvédelemhez, békéltető testülethez, vagy súlyos esetben feljelentést is tehetsz.


Kapcsolódó linkek (kattintható)

Ez a cikk GLS panasz – így tudsz bejelentést tenni először a Retromuzsika.hu. oldalunkon jelent meg.

Packeta/Foxpost, Vinted panasz – röviden

Lesz-e a Duna TV-n Bécsi újévi koncert 2026-ban?