in

Exkluzív képek az évad egyik leglátványosabb autós száguldásáról

Hétvégén rendezték meg a 22. országos rali bajnokságot Veszprémben. Az évad egyik leglátványosabb versenye ez, tele gyorsaságikkal, és ahol a legtöbbet lehet látni a versenyautókból. A veszprémi verseny sokat ígért: egyrészt mindenki ifj. Tóth János és Herczig Norbert nagy csatájára számított, másrészt pedig Benik Balázs visszatérte miatt volt vonzó a közönségnek.

Kiesésekkel, a verseny feladásával egyáltalán nem fukarkodó Veszprém Rali egyik nem várt meglepetése volt, hogy ifj. Tóth János a második gyorsaságin, Jutaspusztán szombaton egy bal kanyarban lecsúszott az ívről és sajnálatos módon annyira megsérült az autó eleje – feltehetően a motor is –, hogy emiatt elég hamar feladni kényszerült és befejezte a versenyt.

Ifj. Tóth János kiesésével elmaradt a nagy csata Herczig Norberttel, aki az új R5-ös Skoda Fábiával magabiztos és higgadt versenyzésével kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott, pedig csak 120 km-t tudta tesztelni az új autóját. Ennek ellenére ez is elegendő volt a győzelemhez, a 22. Veszprém Rali abszolút 1. helyezés megszerzéséhez.

Turánék a rali vb-n gyűjtött tapasztalatokból merítve, ahhoz hasonlóan látványos, tempós autózással és a jó csapatmunkának köszönhetően szoros küzdelemben az abszolút 2. helyre hozták be az autót.

Ollé Sasáéknak, amilyen zökkenőmentesen indult a verseny, olyan izgalmakkal telve zárult. Az utolsó gyorsaságin elszenvedett defektjük ellenére is sikerült az abszolút harmadik helyre behozni az S2000-es Ford Fiestájukat. Nem sokáig örülhettek a dobogós helynek, mert a verseny utáni ellenőrzésen nem engedélyezték a motor szétszedését és vizsgálatát, ezért kizárták őket, és így elvesztették az abszolút 3. helyezésüket. Helyükre Kazár Miklósék kerültek.

A közönség nagy reményekkel várta a nagy visszatérőt, Benik Balázst, aki 6 és fél év kihagyás után újra indult a Veszprém Ralin. Nem okozott csalódást, látványos és felszabadult autózással ünnepelte meg visszatérését az autóversenyzés világába, de sajnos a versenyt fékproblémák miatt feladni kényszerült.

Szintén feladták a versenyt Botkáék az utolsó előtti gyorsaságin, de ők nem a kocsi valamilyen meghibásodása miatt, hanem tüntetőleg, mivel 30 másodperces büntetést kaptak.

Fotó:cs3 Kattints ide a teljes cikkért!

: http://rtl.hu/rtlklub/hirek/exkluziv-kepek-az-evad-egyik-leglatvanyosabb-autos-szaguldasarol

Újabb nagy állami beruházás készül – ki nyer vele?

Nyaralni menne? Óriási árleszállítás kezdődött!